Fornøyd kunde i 28 år

Kjell Roar Hesbråten er en av mange som har et langt og godt kundeforhold hos oss på Kongsvinger Auto, sier salgssjef Finn Ruud (t.v. på bildet).  – Jeg ble kjent med Kjell Roar i 1990 da han kom opp i en litt spesiell situasjon.

Å ta godt vare på kundene og finne gode løsninger er viktig for oss. Vi tar aldri kundene for gitt, sier salgssjef Finn Ruud.

Gjorde et unntak

På spørsmål om hvordan kundeforholdet oppsto, Kjell Roar:

– Jo, det ska’ je fortælja deg… Jeg kjørte Ford på den tida, og broren min kjørte Opel. Han var kunde hos dem. Men så døde broren min.

Det var da jeg oppsøkte Kongsvinger Auto og spurte om det var mulig å bytte inn to biler i en ny. Det var noe de vanligvis ikke pleide å si ja til, men i dette tilfellet gjorde de et unntak. Det var jo en spesiell situasjon. Jeg fikk byttet inn Forden og Opelen i en splitter ny Opel. Og siden har jeg vært kunde hos dem.

Vil du vite mer om bilene vi har på Kongsvinger Auto, treffer du Fredrik Fleischer, Finn Ruud og Tommy Myhren-Gusterudmoen i butikken i Kongeveien på Rasta.

Topp service

Kjell Roar pleide å bytte bil regelmessig i de årene han var yrkesaktiv. Han pendlet mye til Oslo, så hvert tredje år ble det ny bil på ham. Nå er han pensjonist, og bytter bil hvert femte år.

– Hva er det du liker best med å være kunde hos Kongsvinger Auto da?

– Nei, det er topp service der, og veldig greie folk. Ja, også bilmerket da, selvfølgelig!

 

Fornøyd kunde

I dag kjører Kjell Roar en Opel Insignia. Er han fremdeles like fornøyd med kundeforholdet?

– Ja, jøss, jeg er så godt fornøyd, og hadde vel aldri fortsatt som kunde der i alle disse årene hvis jeg ikke hadde vært fornøyd!

 

Er du nysgjerrig på Opel Insignia, les hva daglig leder Anders Wangen sier om bilen her.