Nissan har et unikt kundeprogram

Fredrik Fleischer begynte som bilselger hos Kongsvinger Auto for to år siden og fikk ansvaret for nysalget av Nissan. Han stortrives i Nissan-miljøet og forteller at det har vært to gode år. Nissan sitt kundeprogram og -løfter gir trygghet, sier Fredrik. 

Fredrik Fleischer er Nissans representant hos Kongsvinger Auto.

 

Nissan er et populært merke, det erfarte vi i Kongsvinger Auto etter at distriktet ikke hadde hatt noen forhandler på ett års tid. Derfor valgte vi å ta inn Nissan, ved siden av Opel, forteller daglig leder Anders Wangen.

– For meg passet det perfekt, sier Fredrik. Jeg mener at Nissan i dag er blant de mest innovative bilprodusentene. De presenterer stadig nye modeller, ny design og teknologi. Det er flott å få være representant for Nissan.

Bygger opp kundebasen gjennom merkeverkstedet

Utfordringen for nyansatte Fredrik var at det ikke fantes noen kundebase for Nissaneiere han kunne støtte seg på i salget. Han måtte tenke annerledes . Derfor tok han bruk merkeverkstedet og Nissan sitt kundeprogram for å nå kundene.

En ny Nissan klargjøres for levering til kunde.

Fordeler

Bileiere er blitt bevisste på å bruke merkeverksteder når de skal ha kjøretøyene sine på service eller reparasjon. Gjennom sine kundeløfter gir Nissan kundene sine betydelige fordeler når de bruker merkeverksted. Jeg opplever kundeløftene som unike, sier Fredrik.

På Kongsvinger Auto sitt merkeverksted jobber to mekanikere med spisskompetanse på nettopp Nissan. – I dagens teknologiske verden, hvor nye komponenter i bilenes motor fornyes og forbedres nesten årlig, er det viktig at våre mekanikere er oppdatert på alt nytt. Her på Kongsvinger Auto legger vi stor vekt på kompetanseheving og deltar på alle nye kurs.

Tilbakemeldinger gjør oss bedre

Å bruke verkstedet er en fin måte å komme i kontakt med bileierne. De fleste tar seg en kaffekopp mens de venter. Da er det naturlig å ta en bilprat. Det er nyttig både for kundene og oss. At kundene deler sine erfaringer med den modellen de kjører og gir oss tilbakemelding på service osv. gjør oss bedre, sier Fredrik. Mange går også rundt og ser på modellene vi har inne. Enkelte benytter også ventetiden til en prøvekjøretur.

I Nissan sitt kundeprogram får du:

  • Fri mobilitet – Vi har alltid en lånebil til deg om bilen din blir på verkstedet i mer enn 1,5 time.
  • Prisløfte – Får du et bedre tilbud på tilsvarende service eller reparasjon hos et alternativt verksted innenfor 100 km fra oss får du det til akkurat samme pris hos oss.
  • Life Time m/Nissan Assistance – Får du uventede problemer med bilen, garanterer vi 24-timers veihjelp – uansett alder på Nissan-bilen.
  • Gratis tilstandsrapport når bilen er inne på service, økonomiservice eller reparasjon. Vi gir også pristilbud for eventuelle utbedringer.
  • Lojalitetstilbud som betyr at du får rabatt på nybilkjøp.

Vil du vite mer om vårt merkeverksted og kundeprogram, kontakt oss her.